INTERNATIONAL BEACH VOLLEY DAY: Crossing of sport and cultures

If you want to enjoy in the Beach Volley challenge, you can contact CUSB Rimini from 2nd May 2019.

The teams must be formed by 4 students, at least one female and at least one male.

You can also register individually and be included in a team by the organizers of the event.

(Free for international students and CUSB members)

Information and registration at CUSB Rimini -TEL: 339.3955490 - E-mail: cusb.rn@unibo.it - Via Q. Sella Uff. 2.3 (plesso Alberti)

Se vuoi partecipare al torneo di Beach Volley, puoi contattare il CUSB di Rimini dal 2 maggio 2019.

Le squadre saranno formate da 4 studenti, composte da minimo una ragazza e minimo un ragazzo.

Puoi anche iscriverti singolarmente ed essere inserito in una squadra dall’organizzazione del torneo.

(Gratis per studenti internazionali e tesserati CUSB)

Informazioni e iscrizioni presso il CUSB di Rimini - TEL: 339.3955490 - E-mail: cusb.rn@unibo.it - Via Q. Sella Uff. 2.3 (plesso Alberti)